سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره نماشویی بیشتر بدانید

ساختمان ها بر اثر قرار گیری در فضای آزاد دچار انواع آلودگی می شوند بنابراین باید روشی برای تمیز کردن نمای ساختمان وجود داشته باشد تا بتوان نمای ساختمان را تمیز کرد. بهترین روش برای رفع انواع آلودگی از روی نمای ساختمان نماشویی می باشد. نماشویی به روش های مختلفی انجام می شود و بر اساس نوع نمای ساختمان باید از مواد و ابزار مختلفی استفاده نمود.

عواملی تاثیرگذار بر روی روش نماشویی

این که نمای ساختمان از چه جنسی ساخته شده است و میزان آلودگی نمای ساختمان چه میزان می باشد بر روی روش نماشویی ساختمان تاثیر می گذارد. نوع آلودگی ها نیز با هم متفاوت می باشد برای مثال اگر ساختمان در وسط شهری شلوغ قرار گرفته و دارای آلودگی های صنعتی باشد روش نماشویی برای آن با ساختمانی که در محلی قرار دارد که فقط در معرض گرد و غبار قرار گرفته است متفاوت خواهد بود. همچنین میزان خلوص موادی که در نماشویی مورد لستفاده قرار می گیرد بر اساس میزان آلودگی نمای ساختمان متفاوت خواهد بود بنابراین نماشویی باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشد و پس از این که نمای ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد کارشناس به این نتیجه می رسد که بهترین روش برای نماشویی ساختمان چه خواهد بود.

شرکت کار در ارتفاع سپهر سپید نماشویی را به دو روش با طناب و با داربست انجام می دهد. هم اکنون نماشویی با طناب بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا در نماشویی با طناب دیگر نیازی به بستن داربست بر روی نمای ساختمان نمی باشد و هزینه و زمان کم تری در این روش از نماشویی صرف می شود. کسی که کار نماشویی در ارتفاع و با طناب را انجام می دهد باید راپل کار باشد تا بتواند به راحتی از عهده نماشویی ساختمان بر آید.

نماشویی چه لزومی دارد

یکی از مزایای نماشویی ساختمان این است که نمای ساختمان تمیز می شود و هر شخصی که به ساختمان شما مراجعه می کند خاطره ای بد از ساختمان شنا در خاطرش باقی نمی ماند. یکی دیگر از مزایای نماشویی این است که از ان جا که نمای بیرونی ساختمان بخش عمده ای از نمای شهری را تشکیل می دهند بنابراین تمیزی آن ها باعث می شود تا شهر فضای آراسته ای داشته باشد. اما یکی از مهم ترین دلایلی که شما نیاز به نماشویی دارید این است که آلودگی ها به داخال نمای ساختمان نفوذ می کند و به این ترتیب نمای ساختمان سست خواهد شد و کم کم از بین می رود که برای نمای سنگی می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین شما با استفاده از نماشویی در فواصل زمانی منظم می توانید از حداکثر طول عمر نمای ساختمان استفاده نمایید.

نکته ای که باید قبل از نماشویی در نظر بگیرید این است که اگر بر روی نمای ساختمان ترک و یا ریزشی وجود داشته باشد باید ابتدا ان ها را ترمیم نمایید زیرا اگر رطوبت و مواد شوینده بر اثر نماشویی به داخل نمای ساختمان وارد شود می تواند نمای ساختمان را سست کرده و خطر آفرین باشد و درعین حال هزینه های زیادی را برای شما ایجاد نماید